Hoe raak je weer gemotiveerd binnen de 10 minuten

Bij demotivatie in 2012/2015 mbt bloggen mezelf deze mindfullness zelfreflectie vragen stellen?
Stap 1: Het negatieve.
– Hoe zal mijn leven eruit zien over 5 jaar als ik op hetzelfde pad blijf als nu?
Ik ben begonnen met bloggen in 2010 nu 5 jaar later kan ik zeggen dat ik niet mijn doel heb gehaald. De eerste jaren gingen als een speer daarna raakte ik door omstandigheden gedemotiveerd. Nu ben ik weer gemotiveerd om te bloggen omdat ik jeuk heb om te schrijven en feedback wil.
– Hoe zal mijn leven mogelijks slechter worden voor mij en misschien zelfs voor de mensen rondom mij?
Ik denk dat mijn leven slechter wordt als ik mijn droom niet najaag en spijt krijg als ik met een onvervulde droom op het kerkhof beland.
Ik vind de zelfreflectie erg goed alleen is het geen gewoonte van me, maar met deze blog zet ik het weer op de agenda!

Stap 2: Het positieve.
– Hoe zal mijn leven er over 1 jaar uitzien als ik blijf volhouden?
Ik had in 2011 2000 jaarlijkse bezoekers dat heb ik in drie jaar voor elkaar gekregen ik zet nu mijn doel iets hoger op 2500 in 2018!

– Hoe zal het eruit zien over 5 jaar?
Een mooi, interessant, goede, aansprekende, gevulde blog met in 2018 2500 bezoekers, in 2019 3000 bezoekers en in 2020 3500 bezoekers! 🙂

– Hoe zal mijn leven er beter op worden, niet alleen voor mij maar ook voor de mensen die me dierbaar zijn, als ik blijf volhouden?
Ik zal meer spraakstof hebben in gesprekken en wordt gerespecteerd en gewaardeerd.

Stap 3: Jouw meest persoonlijke motivatie.
Dus maak jouw motivatie persoonlijk om ze levend te maken.
Mijn persoonlijke motivatie is mezelf te bewijzen dat ik het kan ik ga de uitdaging met mezelf aan! 🙂

Neem dan een stukje papier. En schrijf het meest persoonlijke en emotioneel engagerende antwoord op dat je hebt gevonden. Hang dat stukje papier waar je het elke dag ziet. Zoals op jouw werktafel, op jouw nachtkastje of op de koelkast.
Daar ga ik aan werken!

Mooi artikel van Wim Annerel | Coaching & Training

Ik hoop dat er velen gemotiveerd raken !!

Life en business coach geeft tips om jouw motivatie te vinden.Ik begin vaak vol enthousiasme aan conditietraining of een nieuw dieet,” vertelt Sarah, “Of ik start vol goede moed met het opruimen van mijn huis. Maar heel snel verzwakt dat energieke gevoel. Ik keer dan terug naar mijn oude gewoontes of ik raak gewoon gefrustreerd omdat ik de motivatie niet meer vind. Wat kan ik daaraan doen?

Graag deel ik een van de meest effectieve manieren waarop je jouw motivatie terug aanwakkert en weer voeding geeft.

Stap 1: Het negatieve.

Ga op een rustige plaats zitten. Sluit je ogen gedurende enkele minuten. En stel jezelf de volgende vragen:
– Hoe zal mijn leven eruit zien over 5 jaar als ik op hetzelfde pad blijf als nu?
– Hoe zal mijn leven mogelijks slechter worden voor mij en misschien zelfs…

View original post 488 woorden meer

Geplaatst op 1 mei 2015, in lifecoaching. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Chances: Samen komen we eruit....

Samen komen we eruit....

Schizofrenie en bergen beklimmen

Ik heb de ziekte schizofrenie en wil daarover vertellen, maar nog veel liever wil ik laten zien hoe mooi het is om trektochten te maken in de bergen. Daarom deze website, over schizofrenie én bergen beklimmen.

Richard's Wereld

The World through my eyes

OBSERVATIONS

AARDEWIJN

syndroomvankim

genezing niet mogelijk.

toegepast visualiseren

Tips, methodes en trainingen om visualiseren toe te passen in je dagelijks werk

trenducation

Empowering Learners & Educational Development

Welcome by Rigi ☯ lifecoaching n training gasparac@gmail.com ❈ Amsterdam

#philosophy #lifecoaching #relationships #love #quotes #wisdom #awereness #personalpower

marionsmoon.wordpress.com/

Spirituele, Emotionele en Persoonlijke Ontwikkeling

Tara Mediation creëert ruimte om verder te gaan

Tara Mediation schrijft voor hen die overwegen te scheiden, hebben besloten te scheiden en reeds gescheiden zijn.

idee71

Uitvoerbare ideeën voor socialmedia en nieuwe media met video

ikparticipeer

Participatie - Inzetten - Empowerment - Studenten - Ervaringsverhalen - Generatie Y

ROB HERMANS PRODUCTIES

De Entertrainer

The Lifestyle Factory.

Think big | Blog by Jasmine Julia Josephine Hermus

