Liebster Award

liebsteraward

Deze week ben ik een keer genomineerd voor de Liebster award, daarvoor wil ik jjolieke heel erg bedanken. Ik zal je vragen met veel plezier beantwoorden en de ketting voort promoten!

Vragen van jjolieke

1. Waarom ben je een blog gestart?

Ik ben gestart omdat ik in 2010 als elifecoach mijn eigen bedrijf begon headdress-coaching. Om mezelf en bedrijf te promoten heb ik me op alle media aangemeld en ben gaan bloggen. Op hoogtepunt in 2011 had ik 1807 weergaven!

bezoekers2011
2. Wat vind je het leukste aan je blog?

Om zoveel mogelijk effectieve en efficiënte informatie te delen zodat mensen kunnen empoweren. Daarnaast leer ik mezelf beter kennen door zelfreflectie en ik vergroot mijn sociale netwerk! 🙂
3. Hoelang per dag besteed je, je tijd aan je blog?

thiink

Hangt ervan af, soms meer dan 10 uur soms 1-2 uur of sommige dagen geen. Echt wanneer ik ergens enthousiast over ben of als ik kan herbloggen en iets toevoegen. Nu ben ik erg bezig met scriptie dus heb weinig tijd. 😦
4. Hoe zie jij jezelf later?
Een leider als Tony Robbins maar weet niet waar in? 😦 Als ik maar mensen zoals hem kan empoweren en helpen coachen om hun ware zelf en passies te vinden!
leider
Tony Robbins
5. Liever rijk en dom of arm en slim, en waarom?

Daar trap ik niet in….hierbij wordt ten onrechte het principe van de uitgesloten derde (tertium non datur) toegepast.

  • “Als je niet voor ons bent dan ben je tegen ons.”

Er is ook een generaliserende variant.

  • “Als je het niet eens bent met ons plan, dan ben je tegen onze ideologie.”

Een analoge vergelijking:

  • De kat is zwart of wit.
    Ik weet dat de kat niet wit is.
    Dus is de kat zwart.

Mensen worden in een vals dilemma gedwongen door te doen alsof er maar twee keuzes zijn, terwijl er meer zijn.

Het valse dilemma wordt ook wel zwart-wit denken genoemd en ik denk GRIJS! 🙂

6. Als je een tijdmachine had, die je maar één keer kan gebruiken, dus als je bijvoorbeeld naar de toekomst gaat dan kun je niet meer terug. Wat zou je dan doen?

Ik zou naar mijn geboorte gaan en oneindig leven…want als goed is krijg ik deze wens weer in dat volgende leven!


7. Je zou je hele leven lang maar één bepaalde maaltijd kunnen eten, wat zou die maaltijd dan zijn?

Roti


8. Hou je van sporten en aan wat voor sport doe je?

Ik fiets veel nu vooral met warm weer maak ik hele dagtochten…met picknick!


9. Wat is je lievelingskleur?

BLAUW:

kleur betekenis
10. Als je voor de rest van je leven ergens anders moest wonen, waar zou dat dan zijn? (In Nederland)

Dicht bij mijn familie (broer en zussen) of centraal gelegen dorp of stad!


11. Wat betekend succes voor jou?

Met passie creatief in een flow werken en ervan ten volle mindfulness genieten! Want wie niet kan genieten is niet te genieten! En iets scheppen hoort bij het wezen van de mens. De mens wordt ziek als hij niet creatief bezig kan zijn. En natuurlijk zoals God gedaan heeft de 7e dag rust! Want rusteloosheid is een creativiteitskiller!

Dit waren de vragen die aan mij gesteld werden, ik vond de vragen erg leuk!
Hieronder staan de mensen die ik genomineerd heb, mijn vragen en de regels.

Mijn Nominaties

01. The identitycrisisstrategist
02. richard
03. Een Pedagoog
04. Gerie Hermans
05. bertbrinkman
06. shivatje
07. marreiki
08. aardewijn
09. kim
10. mellissify
11.mylittlebliss

Mijn vragen

1. Wie heeft de grootste invloed op je gehad?

2. Wat vind je leuk in het bloggen?

3. Waar wil je niet over bloggen? (Wees eerlijk!)

4. Wat maakt je aan het hardop aan het lachen?

5. Wat is uw favoriete boek?

6. Wat is je favoriete citaat?

7. Wat is uw favoriete vorm van sociale media?

8. Hou je van poëzie? (Zo ja kan je een voorbeeld geven?)

9. Wat is uw favoriete film of tv-show?

10. Wat is het moeilijkste wat je ooit hebt gedaan, of het grootste obstakel u geconfronteerd in uw leven?

11. Hoe zie je jezelf over 20 jaar en wat zijn 3 van uw toekomstige doelen?

Enkele willekeurige feiten over mij (waar ik een aantal geheimen onthul, zodat u een beter beeld van me kan krijgen om me beter te leren kennen):

Feit 1: Ik heb een valkparkiet waar ik veel van houdt!

Feit 2: Ik snoep 1 keer per maand muntdrop 🙂

Feit 3: Ik ga een nieuwe fiets kopen (mountainbike).

Feit 4: Ik heb 1 broer en 2 zussen.

Feit 5: Ik ben gedoubleerd op HB0 (driemaal).

Feit 6: Ik ben een doorzetter.

Feit 7: Mijn valkuil is rusteloosheid.

Feit 8: Ik ben door diep dal geweest.

Feit 9: Tony is de naam van mijn valkparkiet….:)

Feit 10: Ik heb heeeeeeel veel  films gezien….heb je nog tips voor nieuwe?

Feit 11: Ik wordt niet snel boos. 🙂

De regels
– Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
– Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
– Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder).
– Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.
– Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden.

https://www.bloglovin.com/blogs/elifecoachs-blog-1349439?_=1431639450364

Geplaatst op 14 mei 2015, in lifecoaching. Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Gefeliciteerd met je Award. Bedankt dat je mijn blog heb genomineerd, graag ik houd ik mijn blog liever bescheiden en eenvoudig zonder de vele gekregen Awards en de verplichtingen die hier aan gebonden zijn. Nogmaals bedankt.

    Like

  2. Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vragen! Je hebt ze leuk ingevuld.

    Like

  1. Pingback: Liebster Award | Jusd

Geef een reactie

Chances: Samen komen we eruit....

Samen komen we eruit....

Schizofrenie en bergen beklimmen

Ik heb de ziekte schizofrenie en wil daarover vertellen, maar nog veel liever wil ik laten zien hoe mooi het is om trektochten te maken in de bergen. Daarom deze website, over schizofrenie én bergen beklimmen.

Richard's Wereld

The World through my eyes

OBSERVATIONS

AARDEWIJN

syndroomvankim

genezing niet mogelijk.

toegepast visualiseren

Tips, methodes en trainingen om visualiseren toe te passen in je dagelijks werk

trenducation

Empowering Learners & Educational Development

Welcome by Rigi ☯ lifecoaching n training gasparac@gmail.com ❈ Amsterdam

#philosophy #lifecoaching #relationships #love #quotes #wisdom #awereness #personalpower

marionsmoon.wordpress.com/

Spirituele, Emotionele en Persoonlijke Ontwikkeling

Tara Mediation creëert ruimte om verder te gaan

Tara Mediation schrijft voor hen die overwegen te scheiden, hebben besloten te scheiden en reeds gescheiden zijn.

idee71

Uitvoerbare ideeën voor socialmedia en nieuwe media met video

ikparticipeer

Participatie - Inzetten - Empowerment - Studenten - Ervaringsverhalen - Generatie Y

ROB HERMANS PRODUCTIES

De Entertrainer

The Lifestyle Factory.

Think big | Blog by Jasmine Julia Josephine Hermus

